17/5-09

Hejsan!

Idag så har jag spelat match mot aspudden, vi vann med 3-2 och lyckades faktiskt spela riktigt bra fotboll. Sen så åkte jag hem och duschade snabbt och sen åkte jag till vallen och titta på div 2 tjejerna när dom spela fast dom förlora tyvär med 3-1. Efter det så åkte jag och pappa och handla och när vi stor i kön så får jag syn på Twilight och ropa direkt på pappa så vi köpte den. Ikväll så ska jag såklart titta på Twilight och slappa.

Dagens Låt:


Marie Fredriksson - Sparvöga




Dagens plagg:


Dom här socker söta kläningarna kommer från Topshop.

Kommentarer
Postat av: REBECKQ

du har fullkomligt rätt! den är sjukt skön :D

2009-05-17 @ 23:07:36
URL: http://rebeckq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

vad heter du?:



Din bloggadress:

prata på bara:

Trackback
RSS 2.0