14/3-09

Hejsan svejsan

Som ni vet så var jag och bowlade igår det var jätte roligt. Jag sa innan att jag var bäst, det var kanske inte riktigt sant jag förlorade totalt.Sen när jag kom hem så titttade jag på melodifestivalen såklart. Jag hejade på Måns, Agnes, Sarah down finer, E.M.D och så tyckte jag att Alcazars låt var ganska bra.Den låten som vann tyckte jag inte var så där jätt bra men aja man får önska henne lycka till:)

Här är lite bilder från bowlingen


glass från Benn&Jerry's

Lindberg och pingu

Karlsson,jag och Lindberg i "smurf format"

Karlsson med en "hip hop" keps

Karlsson bowlar

Lindberg Bowlar

Jag bowlar (heh)

"Hot snacks" super gott 


Kommentarer
Postat av: Olivia

Vi hade jätte kul den dagen, men måste bara säga att vi tre som smurfarna är juh bäst:D<333

2009-03-16 @ 15:58:11
URL: http://oliviaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

vad heter du?:



Din bloggadress:

prata på bara:

Trackback
RSS 2.0