31/3-09

Hejsan!

Sjuklingen är  hemma idag igen. Börjar känna mig bättre men jag vill ju bli frisk till Köping så jag tar det lungt och är hemma. Emelie är också hemma och är sjuk så vi får kämpa båda två för att bli friska, det är skönt att inte vara ensam om det. Men just nu sitter jag bara och saknar Amanda , Olivia och Emelie men jag får ju träffa dom på torsdag iaf när vi ska till köping!!. Asso jag kan verkligen inte sluta längta det ska bli super kul. Det kanske blev lite mycket länkar i det här inlägget men aja det får vara så nu:)

hejdå♥

                                             Beyonce- Halo


sjukt bra låt!

Kommentarer
Postat av: Pelle&Anna

Krya på dig Elin! Käka mycket vitlök, mögelost och inlagd sill så ska du se att du blir frisk på nolltid och om inte annat så kommer din andedräkt att ta knäcken på motståndarna ;-D.



2009-03-31 @ 19:23:19

Kommentera inlägget här:

vad heter du?:



Din bloggadress:

prata på bara:

Trackback
RSS 2.0