Svar på frågestunden!

Som sagt vissa saker håller jag för mig själv men jag ska färsöka svara på dom här:)

1. Har du sovit gott?
Ja jag har sovit som en prinsessa:)


2. Vad gillar du mest förutom fotbollen?
Hmm.. jag gillar att ta bilder, och sen gillar jag nog idrott över huvud taget:)


3. Favorit blogg?
Jag gillar Kenza väldigt mycke som många andra också gör såklart men sen gillar jag nog http://emmasgarderober.blogg.se mest.


4. Hur kommer det sig att du börja blogga?
Det var min kompis som börja och sen tyckte jag att de verkande så kul så då började jag också


5. Vad är det bästa du vet och varför?
Det bästa jag vet är såklart fotbollen, familj och vänner.


6. Om du bara fick läsa en blogg vilken skulle du välja då och varför?
Jag skulle nog läsa blondinbellas blogg för att hon sriver om så bra saker.


7. Favorit godis?
Det är helt klart röda rallybilar och lakris:P


8. Bästa/värsta känsla?
En ut av dom bästa känslorna är när man har kämpat riktigt hårt i en cup och kommer till final och sen vinner den:P
som i hudik!!
den värsat känslan är nog när man har drömt en riktigt verklig mardröm och sen vaknar upp och man är inte säker på om det har hänt. Fast man fattar juh efter en stund att de va en dröm.


9. Vad är det bästa med bloggandet?
jo det är nog alla som läser bloggen, sen är det alltid lika kul med komentarer:)


10. Vad ska du göra i sommar?
Jag ska först på krysning med mamma, farmor och olivia. Sen ska jag till ysta i en vecka för vi har hyrt en stuga där(under min födelsedag!) och sen ska jag till Rhodos. Resten av sommaren ska jag bara vara hemma.


11. Har du något husdjur?
ja det har jag faktiskt, en kanin som jag har haft sen jag var 7år eller nått.


12. Vad använder du för bildbehandlingspogram?
jag använder Picasa 3.


13. allt bra med dig?
ja jag mår perfa!


14. har du haft en bra helg?
ja. jag har haft en underbar helg i hudiksvall med mitt underbara fotbollslag.


jag bara älskarv den här bilden kan inte låta bli att lägga in den igen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?:



Din bloggadress:

prata på bara:

Trackback
RSS 2.0