18/6-09

Hejhej

Idag så ska jag inte göra så mycke bara hjälpa mamma med lite grejer inför midsommar:)
Eftersom jag inte har skrivit på 2 dagar så har jag inte sagt att jag ska till The Studio och bli ta bilder. Dom ringde och sa att en kompis till mig har tipsat mig när hon va där så jag ska dit den 6 septemper, precis när jag har kommit hem från Rhodos så då är man ju lite brun också(hah)
För er som inte vet vad The Studio är så kan jag berätta lite kort, Det är ett ställe där man får komma dit och sen fixar dom och sminkar och sånt. Efter det så får man bli fottat av en fotograf och det är helt gratis. Sen får man köpa bilderna om man vill men man behöver inte köpa alla och det är det enda som kostar så resten är gratis:)
om det är något ni inte förstår så är det bara att fråga.

På midsommar så ska jag och min familj vara med några  kompisar och ha det roligt.
Vi ska typ köra 7 kamp och lite sånt sen tror jag att vi ska grilla på kvällen, eller jag hoppas de iaf.

vad ska ni göra på midsommar då?

Hejdå!!


bild tagen från google:)

Kommentarer
Postat av: Jessica

visst! dt kommer bli så snygga grejer ..

2009-06-18 @ 11:51:40
URL: http://dubbelj.devote.se

Kommentera inlägget här:

vad heter du?:



Din bloggadress:

prata på bara:

Trackback
RSS 2.0