10/6-09

Heeeeeej!

Idag så är det skolavslutning för mig och det är bara så skönt att inte behöva göra någonting hela tiden. Efter avslutningen så ska jag som vanligt ha träning men just idag så la dom in konditions träning(suck). På fredag bär det av till Hudik cup som jag hoppas kommer gå bra men det tror jag för vi har faktiskt inte förlorat en enda match i sanktan i år så det känns som att det är vår tur nu. I sommar så ska jag först till Hudik dåra sen tror jag att vi ska till mormor en sväng sen blir det Krysning, Skåne och Rhodos... så sjukt skönt sommarlov.
Men nu måste jag byta om till min vita kläning så Hejdå;)


Haha jag och Olivia hade lite roligt:P

Kommentarer
Postat av: Olivia

Vi hade bara lite roligt :D HAHA skulle inte tro det va vi ahde SUPER ROLIGT:P<333

2009-06-17 @ 20:45:02
URL: http://oliviaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

vad heter du?:



Din bloggadress:

prata på bara:

Trackback
RSS 2.0