2/7-09

HEELUUUU!

Hejsan bloggen!
Förlåt för att jag glömde skriva igår men jag fär väll göra det nu då.
Först så åkte jag med Emma, Simone och Olivia till stan och shoppa lite men jag hade inga pengar med mig så jag fick kolla istället, men jag hittade en jätte söt Kläning/tunika på gina som jag kanske ska köpa på fredag för vi kanske ska till stan då också det beror lite på vädret. Men sen runt 17:00 nån gång så åkte jag, Olivia och Simone hem för Emma gick till sin mammas jobb efter våran lilla runda:P
Sen när vi kom hem så åkte jag, Simone och Olivia och tog ettt dopp. Sen drog vi ner till vallen och kollade på när Damerna spelade dom vann över västerås med 2-0. Dom ligger 1 i norrettan just nu så om dom fortsätter så här så kanske dom går upp i ALSVENSKAN! jag hoppas det för dom va verkligen grymma igår dom hade sjukt bra passnings spel på ett tillslag. Men nun hade jag tänkt att börja göra iårdnig mig lite:P

Hejdå!
jace2.jpg image by gema227

va bara tvungen att lägga in en bild på Alex Pettyfer<3
//Elin<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?:



Din bloggadress:

prata på bara:

Trackback
RSS 2.0