22/7-09

H E J S A N !

idag så ska jag typ inte göra någonting specielt:)
Eller jo efter som det inte är något toppen väder så ska jag nog ta hand om mig lite T.E.X måla naglarna och lite sånt. Men vad ska ni göra idag då:)
Jag vill bara säga tack till alla er som komenterada och läste min blogg fast en jag var borta. Nästa vecka så kommer min morbror och hans familj på ett litet besök hos oss och det ska bli jätte kul för dom bor i Borås.
Jag har ingenting mer att skriva om just nu så jag kanske skriver lite senare.

KISS AND HUGS<3


Kommentarer
Postat av: Mandy

Ja visst är han söööt!



läget med dig i dag?



Du har väl inte missat alla bilder och kollage som jag laddar upp här i från. Har alla min släkt på Gotland och är där just nu! Ta chansen att lära känna mig bättre! Och lägg till mig på bloglovin så du inte missar något. Fest sol och bad shopping i VISBY och massa miingel. Blondinbella var på Gotland nyss (som turist). Jag lever här som en sann Gotlandbo!

2009-07-22 @ 10:07:06
URL: http://amandarieem.blogg.se/new
Postat av: HANNA ♥ esth.blogg.se

ja, underbara! :D

2009-07-22 @ 10:38:49
URL: http://esth.blogg.se/
Postat av: N O E S C A P E

sv: THank U sweetie!! :)

haha, idag ska jag inte heller göra något speciellt, ;)

Denna dag är ju bara lite solig, men hoppas solen tittar fram lite mer! :D



KRAMAR!

2009-07-22 @ 11:15:25
URL: http://noescape.blogg.se/
Postat av: camila

Svar; ooh tack så mycket jätte gulligt av dig ju!:D

Puss/Kram<3

2009-07-22 @ 15:03:18

Kommentera inlägget här:

vad heter du?:



Din bloggadress:

prata på bara:

Trackback
RSS 2.0