3/8-09

H E J S A N !

Nu är det bara tre dagar kvar tills jag fyller 13år!!!!!
åå jag längtar jätte mycket för de är juh alltid roligt att fylla år eller hur?
Igår så låg jag och min familj på stranden hela dagen och det va super sköönt. Det va stekande sol men det flektade endå lite så det va jätte skönt och de va jätte höga vågor så de va härlgt att bada förutom att det bara va 19 grader i vattnet:S
Men idag va det inte så jätte fint väder så då åkte vi in till stan och jag köpte lite ansikts grejer och en vit skjorta som va som en tunika men man kan även ha den som en kläning. Men det var nog pappa som shoppa mest och det va veldigt ovanligt för att vara han.


KISS AND HUGS<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis i förskott!

2009-08-05 @ 22:34:14
URL: http://mondaytosunday.blogg.se/
Postat av: O L I V I A

GRATTIS TONÅRINGEN<333

Hoppas att du får en bra födelsedag nere i Ystad. Saknar dig och längtar tills du kommer hem igen. Vad önskar du dig?

Puss<3333333

2009-08-06 @ 10:32:50
URL: http://oliviaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

vad heter du?:



Din bloggadress:

prata på bara:

Trackback
RSS 2.0