29/4-09

Heeeej alla bloggläsare!

Idag så har jag varit i skolan (självklart). Vi fick sitta ute och läsa det var jätte skönt för det var så fint väder sen så hade vi oförberätt prov i NO det gick nog rätt bra tror jag fast det var inte så svårt men aja prov som prov det vet man alldrig om man har alla rätt på. sen så hade vi långdestans löpning på idrotten vi sprang typ 5,2 kilometer eller nogot det var jobbigt iallafall det kommer jag ihåg:)Men vad har ni gjort idag då och vad ska ni göra? Ikväll så ska jag på träning(Akademi) det ska bli kul och sen är det bra med akademin för den är inte lika sen som den vanliga träningen.Men nu måste jag äta  till träningen så hejdå ♥

DAGENS LÅTAR:

Beyonce - Listen



whitney houston- i will always love you



i wanna dance with somebody whitney Houston




Kommentarer
Postat av: C Y R E U S

Sv: Tack Elin♥

2009-05-02 @ 21:01:49
URL: http://cyreus.blogg.se/
Postat av: emma - en modeblogg! ♥

Hihi, jag tror att han hälsar tack ;)

2009-05-03 @ 09:16:37
URL: http://emmasgarderober.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

vad heter du?:



Din bloggadress:

prata på bara:

Trackback
RSS 2.0