2/4-09

Hejsan!

Idag är jag fortfarande hemma och har alla möjliga olika virus:( Fast jag mår lite bättre idag så jag passar på att pugga  för jag har prov på religon efter påsklovet (jobbigt). Fast idag så kommer en i min klass och lämmnar lilte fler böcker så att jag verkligen inte liggre efter när jag kommer tillbaka. Jag läser världens bästa bok just nu "14 år till salu" heter den. Den är jätte hemsk men den är bra för den är ju sann så då blir den bara ännu bättre:)

Hejdå♥

DAGENS:


H&M 198:-


H&M 98:-

Kommentarer
Postat av: emma - en blogg om kläder och vad som är mode enligt mig!

då är det inte bara jag som är lite tråkig :-D <3

2009-04-03 @ 11:28:04
URL: http://emmasgarderober.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

vad heter du?:



Din bloggadress:

prata på bara:

Trackback
RSS 2.0