22/4-09

Hejsan allihopa!

Idag så har jag varit i skolan och jobbat med våran hemsida den börjar faktiakt bli riktigt bra nu så det är jätte kul.
Sen så gick jag med Amanda till Centrum och tog bussen där ifrån och när jag kom hem kom jag på att jag har träning ikväll klockan sju. Men just nu så sitter jag och tittar på lite kläder från Nellly.com och hade tänkt fortsätta med det så hejdå!

Dagens plagg:

Skinna Tunic SEK 299, Vila - NELLY.COMRosalinde Tunik SEK 449, Cream - NELLY.COMSmocked Tube Dress SEK 1199, Juicy Couture - NELLY.COMAnita Tunic SEK 379, Kaffe - NELLY.COMAurora Dress SEK 749, Cream - NELLY.COMCharming Dress SEK 479, Rare Fashion - NELLY.COM

Alla är från Nelly
vilken tycker ni är snyggast?<3

Kommentarer
Postat av: REBECKQ

nejmen åh tack, gud vad kul att höra :D!



förresten, skitsnygg outfit på andra bilden! passade riktigt bra ihop med en vit blus + ljusa slitna jeans :)

2009-04-22 @ 16:58:31
URL: http://rebeckq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

vad heter du?:



Din bloggadress:

prata på bara:

Trackback
RSS 2.0