Min vecka:)

HEJSAN!♥

Jag vill börja med att berätta om min underbara vecka i småland med min kompis Olivia. Först när vi kom ner så Drack vi te (klockan 22:00:) sen så gick vi och lade oss. På morgonen så steg vi upp med ett glatt humör och började kratta löv, för första gången var det faktiskt kul:P.´Sen vdagen efter det så var vi på världens första ikea i Älmhult det var as kul vi fick jätte mycket GRATIS godis för de fyllde 50år, en tallrik med spagetti och köttfärsäs kosta 50öre. Sen har vi varit på ett äventyrs bad i halmstad och i Växsjö och shoppat. Vi gorde så mycke mer roliga saker att jag inte orkrar berätta:).

♣Hejdå!♣


Kommentarer
Postat av: Andrea och Alice

GUd va tjeckt : gick och lade oss x)<3

2008-11-15 @ 18:16:13
URL: http://aaaandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

vad heter du?:



Din bloggadress:

prata på bara:

Trackback
RSS 2.0