hallå,hallå:)

♣Hej!!♣
Geografi provet jag pratade  om blev uppskjutet till idag, jag vet inte riktigt hur det gick men det känns helt OK:P
Sen så hade vi idrott (Beep)asso det var jätte jobbigt jag höll på att dö. Om  Engelskan och SO finns det inte så mycket att berätta om så jag hoppar direkt till dagens slut. Jag vet inte varför men av någon anlednning så  segade jag mig rätt ordentligt vad skåpet så jag höll på att missa bussen. Men när jag kom till busshåll platsen så stod alla mina kompisar där så bussen var försenad som tur var(haha),först kom en buss men jag väntade på resten för dom kan inte ta den bussen. När vi gått på nästa buss så fick jag ingen plats som vanligt men efter att ha tjatat på en ut av mina kompisar att flytta in så hoppa han in ett snepp:).Sen när jag kom hem så började jag plugga på min läxa och ja där är jag än så länge.

hare bäst så hörs vi snart!!!
föresten, Andra Avenyn klockan 20:30
GLÖM INTE!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?:



Din bloggadress:

prata på bara:

Trackback
RSS 2.0