Fredag!!<3

Hejsan Svejsan:)
idag har det varit en bra dag för att den var inte så lång(skoldagen).Vi fick också börja 5min senare, det är inte varje dag inte:P. Men dagen började med att bussen var väldigt försenad(7min) sen när jag kom till skolan så plugga jag lite på läxan haha. Sedan så hade vi matte det gick väldigt bra idag faktiskt:). Idrotten idag var juh bara bäst vi spela basket mot en annan ID klass, vi förlorade typ fast dom var faktiskt 1år äldre. Sisst men inte minst så hade vi spanska as roligt. Sen åkte vi buss hem. Det är juh Idol ikväll och det  vill man väll inte missa fast jag kan inte vara uppe så där jätte sent för jag har match imorgon, sammling klockan 07:00 någonstans en bit här ifrån:(

Hejdå så länge!<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?:



Din bloggadress:

prata på bara:

Trackback
RSS 2.0