match:)

idag har jag spelat match mot Älvsjö  sisst vi mötte dom blev det ett ganska pinsamt resultat 13-0 till dom. Om jag inte har nämnt det i något annat inlägg så spelar jag fotboll , men för att fortsätta med det jag höll på med så spelade vi 1-1 mot dom idag. Vi hade jätte kul på plan och har man det så blir det oftast bra, när vi gorde mål så försog nog ingen att det blev mål för det var så trångt men när vi spred ut oss och alla såg att målvakten tog ut bollen ur måll så började alla applådera men det här inlägget blir inte så långt för jag har inget mer och säga, men innan jag avslutar så vill jag hissa en sak och dissa en sak


jag hissar: Hannas klack!
och jag dissar: Att vi inte gorde ett mål till:( 

tjingeling så länge så hörs vi snart:)♥

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Bra jobbat Elin! Man kan ju säga att ni jobbat upp er ordentligt, ni plockade en pinne och det är ju en stor förbättring jämfört med en förlust på blygsamma hrm många-noll. Ska man komma först får man inte vara rädd för att hamna sist!



Kram från Anna och Pelle!

2008-09-03 @ 21:50:05
URL: http://annaisandared.blogg.se/
Postat av: Andrea :)<3

Snygg bild ! (a) Älskar honom :D<3

2008-09-06 @ 16:42:12
URL: http://ingen :(

Kommentera inlägget här:

vad heter du?:



Din bloggadress:

prata på bara:

Trackback
RSS 2.0