6/12-09

Idag ska jag som jag sa i det förra inlägget på löp och spännst teknik träning. Ingen anning om det kommer bli kul medn detnät säkert bra. Juste jag glömde berätta om min kväll igår. Först så åkte jag emelie,josse,julia och koppen in till stan för vi skulle gå och kolla på 2012. Sen så hämtade vi biljetterna och gick och köpte lite godis. Eftersom H&M ligger precis bredvid bion så skulle koppen ta en liten titt där inne och kolla på ett par skor men dom fanns inte i rätt färg. När bion började så fattade jag inte i början och tyckte att den va ganska dålig, men när man hade kollat i början så förstod man allt senare. Den va sjukt bra sen när jag fatta den så jag rekomenderar verkligen att ni borde kolla på den. Sen åkte vi hem och tog de lungt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?:



Din bloggadress:

prata på bara:

Trackback
RSS 2.0